آموزش تشخیص انواع فرم چشم

آموزش تشخیص انواع فرم چشم

چرا دانستن فرم چشم اهمیت بالایی دارد؟

آیا برای شما هم پیش آمده که بعد از تمام شدن آرایش صورت تان متوجه شوید که چشم هایتان خوش حالت نیست؟ یا آرایش صورت خوبی ندارید!؟ در این مقاله برای شما مدل ‌های مختلف چشم را گرد آوری کرده ایم. تا بتوانید متناسب با فرم چشم، آرایش مناسب خود را انتخاب کنید.
چشم ها، برجسته ترین عضو صورت هستند.  فرم و مدل چشم‌ ها، می توانند چیز های زیادی در مورد ما بگویند و وضعیت ذهنی ما را منعکس کنند. اگر می خواهید زیباتر و جذاب تر به نظر برسید، باید در مورد انواع فرم و مدل چشم خود اطلاعات کافی را داشته باشید. به عنوان مثال، هنگام انتخاب عینک، شکل صورت و چشم‌ های ما تعیین می‌ کند که چه نوع عینکی مناسب‌ تر است. همچنین، در مورد آرایش، دانستن فرم و مدل چشم، به ما کمک می کند تا سبک مناسب میکاپ را برای خود انتخاب نماییم.
انواع مدل چشم ها، هر کدام دارای ویژگی ‌های خاصی هستند که به وضوح تشخیص داده می‌ شوند.
البته ذکر این نکته نیز بسیار ارزشمند است که نوع چشم تاثیر بسیار زیادی در انتخاب نوع آرایش چشم، نوع آرایش ابرو، نوع آرایش مژه‌ ها، آرایش لب و گونه‌ ها و سایر موارد دارد. حتی به جرات می ‌توان بیان نمود که نوع چشم می ‌تواند اثر گذاری بسیار زیادی بر روی رنگ انتخاب برای آرایش پوست شما داشته باشد. در این قسمت انواع مختلف فرم چشم و خصوصیات هر یک از آنها را معرفی کرده و ویژگی های خاص هر کدام را به شما آموزش می دهیم.

دانستن فرم چشم اهمیت بالایی دارد

شناخت انواع حالت چشم

مراحل شناخت انواع چشم به شما کمک می کند تا بتوانید نوع چشم خود را تشخیص دهید، زیرا برای همه واضح است که چشم، یکی از اصلی ترین اعضای بدن در ایجاد زیبایی است و شناخت آن به شما کمک می کند آرایش مخصوص به نوع چشم خود را انتخاب کرده و زیباتر جلوه دهید. درمورد آرایش چشم باید بگوییم که آرایش چشم در فرهنگ ها و ملل مختلف متفاوت بوده است و هر کدام سبک خاصی را دنبال می کنند.
چشم‌ ها از نظر زیبایی متنوع هستند و از لحاظ اندازه، رنگ و فرم با هم تفاوت دارند و با هر شکل چشم، ترفند ها و نکات آرایشی متفاوتی برای تقویت زیبایی شما وجود دارد. همچنین اکثر مردم چشم‌ های منحصر به فرد را بر اساس رنگ و اندازه (مانند کوچک یا بزرگ) توصیف می ‌کنند. اگرچه شکل چشم توجه زیادی را به خود جلب نمی‌ کند، اما یک ویژگی قابل تشخیص چهره محسوب می‌ شود. پس اگر شما هم به دنبال یافتن تشخیص فرم چشم خود هستید، با ما همراه باشید تا در این مقاله راه‌ های تشخیص مدل چشم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
چشم ها بر اساس فرم و حالت خود به دسته های زیر تقسیم می شوند. با دانستن اطلاعاتی مانند فرم بدن، فرم صورت، رنگ پوست و حالت و فرم چشم ها، می توانید شیک ترین نوع آرایش و میکاپ را برای خود انتخاب کنید و جذاب تر از همیشه باشید.
انواع فرم چشم عبارتند از:

- چشم بادامی (Almoned Eyes)

یکی از انواع حالت چشم، مدل چشمان بادامی می‌ باشد. رایج‌ترین انواع فرم و مدل چشم، مدل بادامی (Almoned Eyes) است. همانطور که از نام آنها پیداست، شکلی شبیه به بادام دارند. اکثر مردم دارای چشم های بادامی شکل هستند که لبه های بیرونی آن به سمت بالا متمایل می‌ باشد، و اغلب مردم چشم‌ های آسیایی تبار را به این شکل می‌ شناسند. این نوع چشم حالتی کامل و خوب برای انجام آرایش است چرا که اگر خطی افقی و عمودی از مرکز چشم ترسیم کنید می بینید که از هر طرف خطوط رسم شده موازی هستند. و روش دیگر برای بهتر تشخیص دادن فرم چشم بادامی می‌ توانید به آینه نگاه کنید و چشمان خود را آرام نگه ‌دارید، زیرا در چشم بادامی، هر دو قسمت بالا و پایین عنبیه توسط پلک پوشیده شده است. چشم‌ های بادامی به شکل بیضی با گوشه‌ های باریک هستند. 

چشم بادامی (Almoned Eyes)

نکته‌ ای که درباره این چشم‌ ها وجود دارد این است که معمولا باید به این مدل چشم عمق داده شود و از طریق آرایش کمی آنها را درشت تر کنیم. هنر پیشگانی همچون آنجلینا جولی چشمانی بادامی دارند.
توجه کنید که در آرایش چشمان بادامی معمولا آرایش لب ‌های حجیم و آرایشی که به صورتی گونه ‌های شما را متمایز کند، چندان جالب نخواهد بود. رنگ رژ لب قرمز بطوری که لب‌ های شما را کشیده نشان دهد برگ برنده این نوع آرایش خواهد بود.
در واقع با این نوع حالت چشم می‌ توانید هر نوع خط چشمی را ست کنید. از انواع مدل خط چشم کشیده دم دار گرفته تا مدل‌ های خط چشم دخترانه کوتاه و ژاپنی. با استفاده از خط چشم ژله‌ ای و یک برس زاویه دار بسیار ظریف، می‌ توانید چشم‌ های بادامی خود را آرایش کنید. اگر هنوز توانایی کافی برای کشیدن دم ابروی خود ندارید، بهتر است که از نوار چسب استفاده کنید.

چشم بادامی (Almoned Eyes)

این نوع چشم حالتی کامل و خوب برای انجام اکستنشن مژه است. نکته‌ ای که درباره این چشم‌ ها وجود دارد این است که معمولا باید به این مدل چشم عمق داده شود و از طریق اکستنشن مژه کمی آنها را درشت تر کنیم.

چشم بادامی (Almoned Eyes)       چشم بادامی (Almoned Eyes)

- چشم مونولید (یکپارچه)

دوباره چشمتان را ببندید، اگر پلک شما چین نداشته باشد، فرم چشم شما مونولید است، اما اگر مطمئن نیستید چشم خود را در آینه نگاه کنید و به دنبال یک چین در مرکز پلک بالایی خود باشید. اگر چین نداشتید، چشمان مونولید دارید.

چشم مونولید (یکپارچه)

همچنین افرادی که چشم یکپارچه دارند ممکن است پلک‌ های صاف‌ تری داشته باشند و استخوان‌ های ابرو در این افراد نسبت به افرادی که در پلک‌ هایشان چین دارند، کمتر است.

چشم مونولید (یکپارچه)       چشم مونولید (یکپارچه)

- چشم گرد (Round Eyes) و چشم آهویی

یکی از انواع شکل چشم، چشم گرد می ‌باشد، فرم چشمی که شما را جوان تر نشان می دهد، این مدل چشم ‌ها به چشم ‌های آهویی نیز معروف اند. یک چشم گرد، معمولا بزرگ تر یا بازتر از سایر انواع چشم به نظر می ‌آید. چشمان گرد، چهره را جوان، ظریف و خیره کننده نشان می‌ دهد. چشم‌ گرد اغلب با جوانی و شگفتی همراه است و بسیاری از کودکان قبل از بلوغ کامل چشم‌ های گرد دارند. این مدل از انواع فرم و مدل چشم، بسیار خیره کننده هستند و می ‌تواند چهره را جوان و بسیار ظریف نشان دهد.
چشم‌ های گرد، اغلب کودکانه ‌تر و جوان تر به نظر می ر‌سند. آنها در مرکز یا قرنیه و گوشه ها، گرد دیده می ‌شوند. در صورتی که انتهای چشم‌ هایتان دایره‌ ای باشد و عنبیه آنها کاملاً قابل مشاهده باشد، چشم‌ های گرد دارید. به طور معمول در چشم‌ های گرد، پلک متحرک قابل مشاهده می ‌باشد و اگر با خط فرضی عمودی، چشم را به دو قسمت تقسیم کنیم، آن دو بخش مساوی خواهند بود.

چشم گرد (Round Eyes) و چشم آهویی

در چشمان گرد اگر که خطی قائم و افقی از مرکز چشم ترسیم شود مشاهده می ‌کنید که زیر خط افقی قسمت اعظمی از سفیدی چشم وجود دارد. این نوع چشم‌ ها پهنا بیشتری دارند و کمتر کشیده شده اند به همین خاطر باید در آرایش سعی کنید که این چشم‌ ها کشیده تر دیده شوند و پهنای آنها را کم کنید.
روش دیگر برای تشخیص چشم گرد به آینه نگاه کنید، اگر می ‌توانید سفیدی زیر عنبیه خود را ببینید، بدانید که چشمان گرد دارید. همچنین اگر هر رنگ سفیدی را در اطراف، بالا یا پایین عنبیه خود مشاهده کنید، چشمان گرد دارید. چشم‌ های گرد نسبت به چشم‌ های بادامی باریک‌ تر هستند و بازتر به نظر می‌ رسند. لزومی ندارد که زیر عنبیه شما مقدار زیادی سفید باشد، حتی یک برش نازک هم چشم گرد محسوب می ‌شود. یکی از ویژگی‌ های اصلی چشم‌ های گرد این است که چین‌ های شما همیشه به‌ طور محسوسی قابل مشاهده است.

چشم گرد (Round Eyes) و چشم آهویی

این نوع چشم‌ ها پهنا بیشتری دارند و کمتر کشیده شده اند به همین خاطر باید در اکستنشن مژه سعی کنید که این چشم‌ ها کشیده تر دیده شوند و پهنای آنها را کم کنید. برای چشمان گرد نکته مهم آرایشی استفاده از مژه‌ های بلند تر از حالت معمول است. این کار باعث می‌ شود تا از گرد بودن چشم شما در حالت دایره‌ ای کاسته شود و کمی چشمان شما به حالت بیضی مانند در بیایند.

   چشم گرد (Round Eyes) و چشم آهویی       چشم گرد (Round Eyes) و چشم آهویی   

از یک خط چشم مشکی یا قهوه‌ ای استفاده کنید و یک خط نزدیک به خط مژه بکشید که حدود ¾ طول پلک‌ ها از گوشه داخلی چشم را بپوشاند. سپس سعی کنید که قسمت بین بن مژه تا خط چشم را پر کنید و یک دم کوچک و طبیعی در انتهای چشم‌ ها ایجاد کنید. نهایتا چشم ‌ها را با زدن سایه چشم آجری و یا قهوه ‌ای زیباتر کنید. نکته مهمی که نباید فراموش کنید این است که حتما خط چشم کشیده و بلند بکشید.

 

چشم گرد (Round Eyes) و چشم آهویی

حالت و مدل چشم آهویی نیز از آن دسته مدل‌ هایی است که راحت می‌ توان با هر نوع آرایشی ست کرد. از خط چشم‌ های فانتزی خاص و پهن گرفته تا خط های باریک و سیاه بدون سایه.
برای اینکه جذابیت چشمان آهویی خود را چند برابر کنید، کافیست که با یک خط چشم مدادی با خط چشم ژله‌ ای انتهای زیرین چشم‌ ها را به سمت داخل چشم بکشید و سپس برای پلک بالایی نیز خط چشمی باریک و ظریف بکشید.

چشم گرد (Round Eyes) و چشم آهویی

- چشم با پلک افتاده (Hooded Eyes)و چشم خمار

یکی از انواع فرم چشم، چشم با پلک افتاده می ‌باشد. در این مدل، حالت افتادگی در چشمان و پلک وجود دارد که مانع از این می ‌شود که پلک ‌های چشم دیده شوند. این نوع از پلک ‌ها به خاطر افتادگی، به صورت و چشم‌ ها حالتی خمار می‌ دهند پس یکی از زیباترین پلک ‌ها محسوب می‌ شوند. یک نکته خیلی مهم این است که برای چشمان با پلک‌ های افتاده آرایش هایی بیشتر جلب توجه می‌کنند که با ملایمت همراه بوده و چهره شما را صمیمی تر نشان دهد. آرایش هایی با رنگ‌ های جیغ چندان برای این نوع چشم‌ ها توصیه نمی‌ شوند.

چشم با پلک افتاده (Hooded Eyes)و چشم خمار       چشم با پلک افتاده (Hooded Eyes)و چشم خمار
چشم با پلک افتاده (Hooded Eyes)و چشم خمار       چشم با پلک افتاده (Hooded Eyes)و چشم خمار

چشم با پلک افتاده (Hooded Eyes)و چشم خمار

برای خط چشم کشیدن چشم‌ های خمار باید دقت کنید که حتما پلک بالایی چشم را خط بکشید. از کشیدن خط چشم در پایین چشم ‌ها اجتناب کنید، چرا که زیبایی ‌اش را از دست می‌ دهد.

چشم با پلک افتاده (Hooded Eyes)و چشم خمار       چشم با پلک افتاده (Hooded Eyes)و چشم خمار      
چشم با پلک افتاده (Hooded Eyes)و چشم خمار

- چشم رو به پایین (Down-turned Eyes)

یکی دیگر از انواع چشم، چشم‌ های رو به پایین است. ممکن است فرم چشم های بادامی به جای اینکه در لبه های بیرونی به سمت بالا متمایل شود به سمت پایین باشد. در این حالت چشمان شما همان چیزی است که به آن افتادگی چشم یا چشم‌ های رو به پایین (Down-turned Eyes) می‌ گویند. به این چشمان اتاق خواب نیز گفته می‌ شود و شکل چشمی واقعا خیره کننده دارد. چشم‌ های رو به پایین، غالبا درشت هستند و برای آرایش سنگین گزینه مناسبی می‌ باشند. چشم های رو به پایین سن را بالاتر نشان می‌ دهد و برای آرایش سنگین مناسب است. چشم‌ های رو به پایین یا افتاده، معمولاً سن را بالاتر نشان می ‌دهند، زیرا سنگین ‌تر هستند و معمولاً پوست بیشتری در اطراف خود دارند. شایع‌ ترین مشکل چشم ‌های رو به پایین، پای کلاغی یا پف موجود در گوشه های بیرونی و بالای چشم ها می‌ باشد.

چشم رو به پایین (Down-turned Eyes)

در این مدل از چشم‌ ها اگر شما خط افقی رو در نظر بگیرید مشاهده می ‌کنید که گوشه خارجی چشم از اون خط پایین تر آمده است.
روش دیگر برای تشخیص چشم رو به پایین، چشم تان را باز کنید و تصور کنید که یک خط مستقیم و افقی وجود دارد که از مرکز هر دو چشم امتداد دارد. از خود بپرسید که آیا گوشه‌ های بیرونی چشم شما در بالا یا پایین این خط مرکزی قرار دارد: اگر گوشه‌ های بیرونی بالای این خط باشد، شما چشم ‌های رو به بالا (up turned)  دارید، اگر گوشه‌ های بیرونی زیر این خط قرار دارند، شما چشمان رو به پایین ( down turned)  دارید، همچنین اگر این نقاط دقیقاً در امتداد یک خط قرار داشته باشند، چشم شما گرد یا بادامی است.

چشم رو به پایین (Down-turned Eyes)

در این نوع از چشم‌ ها حتما باید آرایش شما به گونه ‌ای باشد که چشم‌ ها را به سمت بالا لیفت کند، و حتما باید اکستنشن مژه شما به گونه‌ ای باشد که چشم‌ ها را به سمت بالا لیفت کند؛ در غیر این صورت یعنی در حالتی که چشم ‌های شما به سمت پایین لیفت داده بشود شما را انسانی غمگین و ناراحت نشان خواهد داد. برای این نوع چشم‌ ها دو نکته بسیار مهم را باید به خاطر بسپارید، اول ابرو هایی کشیده و کمان شکل داشته باشید؛ و دوم از مژه‌ ها با حجم بالاتری در انتهای چشم استفاده کنید.
معمولا در هنگام آرایش مدل چشم افتاده، تلاش بر بالا بردن آنها است. بنابراین، برای رسیدن به این نتیجه مطلوب، باید از خط چشم خوب و سایه های گرادیان استفاده شود.

چشم رو به پایین (Down-turned Eyes)       چشم رو به پایین (Down-turned Eyes)      
چشم رو به پایین (Down-turned Eyes)

- چشم کلاه دار (hooded)

اگر با باز شدن چشم تان، پلک شما زیر استخوان ابرو برود، حالات چشم شما کلاه دار (hooded) است. در چشم‌ های کلاه دار، پوست روی چین آویزان می‌ شود و باعث می‌ شود پلک بالایی شما کوچک‌ تر به نظر برسد.
همچنین اگر وقتی چشمان تان باز است نمی‌ توانید چین و چروک چشم تان را ببینید، پس چشمان کلاه دار دارید. بسیاری از مردم با چشمان کلاه دار به دنیا می‌ آیند و همچنین چشمان افراد با افزایش سن اغلب کلاه دار می‌ شوند.

چشم کلاهدار (hooded)

- چشم ‌های رو به بالا

در طرف دیگر چشم‌ های رو به پایین، چشم‌ های رو به بالا (Upturned Eyes) قرار دارند. در چشمان رو به بالا، متوجه خواهید شد که گوشه بیرونی بالاتر از گوشه داخلی است. چشم‌ های رو به بالا در لبه‌ های بیرونی باریک ‌تر و در گوشه ‌های بیرونی بالاتر خواهند بود.
در این چشم‌ ها اگر که یک خط افقی از میان چشم‌ ها ترسیم کنیم گوشه‌ های بیرونی چشم در بالای این خط قرار می ‌گیرد. آرایش این چشم‌ ها باید به صورتی باشد که گوشه بیرونی را کمی به سمت پایین تر نشان دهد. ترکیب این نوع چشم‌ ها با یک خط چشم ساده و ابرو هایی کشیده می تواند یک چهره رویایی را به نمایش بگذارد. فراموش نکنید که داخل چشم‌ ها در این مدل از جایگاه ویژه‌ ای برای آرایش برخوردار هستند. چشم ‌های رو به بالا بسیار زنانه و مطلوب دیده می‌ شوند. همچنین، در هنگام آرایش آنها، خط چشم گربه ای مناسب می ‌باشد. اکستنشن مژه این چشم‌ ها باید به صورتی باشد که گوشه بیرونی را کمی به سمت پایین تر نشان بدهد. چشم‌ های رو به بالا جز زیباترین چشم ها می باشد. 

چشم ‌های رو به بالا       چشم ‌های رو به بالا

- چشم فرو رفته (Deep-set Eyes)

برای تشخیص این مدل چشم باید آینه را طوری نگه‌ دارید که فقط یک چشم تان را ببینید و در فاصله نزدیک به آینه پلک تان را ببندید. اگر پلک تان را ریز می ‌بینید به این معنی است که چشم شما گود و یا فرو رفته است و بالعکس اگر آن را درشت می‌ بینید یعنی چشم تان برآمده و برجسته است.
این مدل از چشم‌ ها پلک‌ های بزرگی دارند که به سمت داخل چشم فرو رفته و گود هستند. در آرایش این چشم‌ ها شما برای سایه زدن می توانید انتخاب ‌های زیادی داشته باشید چرا که مقدار زیادی پلک در اختیار دارید. نکته مهم در آرایش این چشم‌ ها این است که باید آرایش را به گونه‌ ای انجام دهید که چشم شما گودتر نشان داده نشود. در این نوع از چشم ‌ها نیز آرایش ملایم عمیقا توصیه می‌ شود. معصومیت خاص نقطه قوت این نوع از آرایش هست. پس با آرایش غلیظ معصومیت این چهره‌ ها را نباید از بین برد. نکته مهم در اکستنشن مژه این چشم‌ ها این است که باید اکستنشن مژه را به گونه‌ ای انجام دهید که چشم شما گودتر نشان داده نشود.

چشم فرو رفته Deep-set Eyes))       چشم فرو رفته Deep-set Eyes))

- چشم به هم نزدیک (Close-set Eyes)

چشم های نزدیک به هم (Close-set Eyes)، از حد معمول به هم نزدیک تر می ‌باشند. بنابراین، مجاری اشک در این نوع چشم ها، بسیار نزدیک به بینی است. افرادی که چشم‌ های بسته دارند؛ اغلب به عنوان افرادی باهوش و ریز بین با نگاهی نافذ به نظر می‌ رسند. در این نوع چشم‌ ها در حد فاصل بین دو چشم، به اندازه‌ ای کمتر از یک چشم تک، فاصله وجود دارد. در حالت عادی بین دو چشم به اندازه یک چشم تک فاصله هست.
معمولا چشم های نزدیک به هم، مستقیم ‌تر از چشم ‌های جدا از هم به جلو نگاه می‌ کنند. در هنگام آرایش و میکاپ این نوع چشم‌ ها، سعی کنید آنها را از هم دورتر نشان دهید و از استفاده از خط چشم در ناحیه اشک خودداری کنید. پیشنهاد می‌ کنیم که حتما آرایش را به گونه ‌ای انجام دهید که صورت شما را به کناره‌ ها به صورت کشیده تری نمایش دهد؛ پیشنهاد می‌ کنیم که حتما اکستنشن مژه را به گونه‌ ای انجام دهید که صورت شما را به کناره‌ ها به صورت کشیده تری نمایش دهد.

چشم به هم نزدیک (Close-set Eyes)       چشم به هم نزدیک (Close-set Eyes)
چشم به هم نزدیک (Close-set Eyes)

- چشم‌ های از هم فاصله دار (Wide-set Eyes)

تشخیص چشم‌ های از هم فاصله دار، چشمهای دور از هم یا گشاد (Wide-set Eyes) از هم آسان است. آنها نسبت به بقیه ویژگی ‌های صورت، کوچک تر به نظر می‌ رسند، زیرا فاصله ای که یکی را از دیگری جدا می ‌کند، بیشتر از امتداد چشم می ‌باشد. افرادی که فرم چشم‌ دور از هم یا گشاد را دارند، معمولا بسیار قابل اعتماد و مهربان به نظر می رسند و این ویژگی خاص این مدل از انواع فرم چشم است. چشمان فاصله دار آرام و مهربان بنظر می ‌رسید. چشم های گشاد یا فاصله دار، اغلب بسیار اثیری یا ماورایی دیده می ‌شوند. به علاوه با چشم‌ های گشاد، ظاهری بسیار معصوم یا آرام خواهید داشت.

چشم‌ های از هم فاصله دار (Wide-set Eyes)

در این چشم‌ ها فاصله بین دو چشم از یک چشم تک بیشتر است. آرایش صورت باید به گونه‌ ای باشد که فاصله چشم ‌ها را بیشتر نشان ندهد، به طور مثال آرایش گونه ‌ها باید به صورتی باشد که بیرون از چشم‌ ها قرار بگیرد تا نشان بدهد که چشم‌ ها در داخل این آرایش قرار می‌ گیرند و صورت را جمع تر نمایش بدهد.

چشم‌ های از هم فاصله دار (Wide-set Eyes)

فراموش نکنید که کمی کشیده تر بودن لب ‌ها در این حالت می تواند به جذابیت شما کمک کند. البته اصلا نباید از حد اعتدال خارج بشوید، معمولاً هنگام آرایش چشم‌ های جدا از هم، با استفاده از خط چشم داخلی که حتی به مجرای اشک هم می‌ رسد با این فاصله مقابله می‌ کنند؛ اکستنشن مژه باید به گونه‌ ای باشد که فاصله چشم‌ ها را بیشتر نشان ندهد، در چشم‌ های از هم فاصله دار مژه های جلوی چشم باید به طور کامل اکستنشن شود تا فاصله چشم ها کمتر به نظر بیاید. 

چشم‌ های از هم فاصله دار (Wide-set Eyes)       چشم‌ های از هم فاصله دار (Wide-set Eyes)

- مدل چشم گربه‌ ای

مدل چشم گربه‌ ای بهترین مدل برای کشیدن خط چشم‌ های دم دار و بلند است. با استفاده از یک خط چشم ماژیکی یا خط چشم آبی می‌ توانید چشم‌ های خود را گربه‌ ای ‌تر کنید. برای این کار کافیست که پلک بالایی و پایینی چشم‌ های خود را خطی ظریف بکشید. البته انواع خط چشم پهن نیز با این نوع حالت چشم‌ ها همخوانی دارد.

مدل چشم گربه‌ ای       مدل چشم گربه‌ ای 
مدل چشم گربه‌ ای

- مدل چشم روباهی

این حالت چشم نیز یکی دیگر از انواع چشم ها است که بسیاری از آرایشگران سعی می‌ کنند چشمان مشتریان خود را به این حالت در بیاورند. روباهی، بادامی و یا حتی گربه‌ ای بهترین انواع چشم برا‌ی آرایش هستند که با هر مدل خط چشمی ست می‌ شوند.

مدل چشم روباهی       مدل چشم روباهی 
مدل چشم روباهی

- مدل چشم سنجابی

چشم ‌های سنجابی، یکی از انواع مدل چشم است که دارنده ‌اش را به شدت جوان و عروسکی نشان می‌ دهد. اگر چشمان سنجابی دارید و دوست دارید که زیباترین خط چشم را بکشید. بهتر است که صرفا روی پلک بالایی کار کنید. خط چشم پهن یا باریک فرقی نمی ‌کند، تنها کافیست که پلک بالایی خود را با خط چشمی پهن و سایه مناسب آرایش کنید.

مدل چشم سنجابی       مدل چشم سنجابی

سخن پایانی

کشیدن خط چشم در آرایش عروس، مهم ترین قسمت آرایش عروس است. به همین دلیل است که معمولا برخی از آرایشگران نسبت به سایر همکاران خود برتری پیدا می‌ کنند، چرا که می ‌توانند با در نظر گرفتن حالت چشم، بهترین نوع خط چشم را بکشند.
شما می توانید برای خرید انواع خط چشم اعم از مدادی، ژله ای، مایع، سایه ایی و... از بهترین برندها با بهترین کیفیت و به شرط اصل بودن محصول و کالا مورد نظرتان را بصورت آنلاین و یا حضوری از فروشگاه دونا کازمتیک خریداری کنید و می توانید از کادر حرفه ایی فروشگاه دونا کازمتیک در هر زمینه ای اعم از پوست و مو، آرایشی و زیبایی مشاوره مفید و حرفه ایی بگیرید در صورت خرید محصولات بصورت آنلاین، سفارشات شما را در اسرع وقت به دست شما می رسانیم.

انواع فرم چشم
 
 

دیدگاه جدیدی بگذارید

Filtered HTML

  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.

خالی

0 تومان